Pages Menu
Categories Menu

Ile kosztuje botoks

W 2005 roku, numer jeden zabieg kosmetyczny był Botox ze zgłoszonej 3,8 mln zabiegów. Szeroko stosowany w leczeniu zmarszczek, głębokich bruzd na czole i oznaczony potu pod pachami, Botox jest wstrzykiwany i jest podobno skuteczne zmarszczkami, z powodzeniem redukcji 80%. Co więcej, jego zastosowanie naukowych jest ustalana dla TMJ (stawu skroniowo-żuchwowego) choroby, leczenia zapalenia stawów, migreny i BPH (łagodny rozrost gruczołu krokowego).

Botox popularności

Obrzeża innych zabiegów kosmetycznych na bok, Botox jest zatwierdzony przez FDA, tanio, szybko i przy minimalnym podawać inwazji. zabiegi z botoksu nie masz czasu odzyskiwania z wynikami manifestując w jednym tygodniu i trwa od 3 do 5 miesięcy.

Każdy kosztów leczenia między $ 125 i $ 400, zmieniające w sprawie opłat lekarza, regionu, w którym odbywa się leczenie i zakres leczenia.

Ważne jest, aby pamiętać, że nie wszystkie chirurgów kosmetycznych można skutecznie wykonać procedurę. Nie wszystkie chirurgów plastycznych, którzy wstrzykują botox są wystarczające doświadczenie, aby zapewnić optymalne rezultaty przy minimalnym ryzyku wystąpienia działań niepożądanych. Wyższe koszty Zarządu Biegły chirurgów plastycznych i dermatologów, aby ich wiedza i doświadczenie warto.

Prawdziwy koszt Botox

Istnieje kilka koszty Botox, które nie są powszechnie znane. Najważniejszym z nich jest wyniki krótkoterminowe. trzeba byłoby doliczyć koszt dodatkowych zabiegów, aby utrzymać początkowe efekty.

Można skonsultować się z lekarzem w odpowiedniej dawce, aby zmniejszyć zmarszczki, liczbę powtarzanych zabiegów, aby utrzymać swoje pożądanych efektów.

Gdy masz uruchomioną sumie koszt zastrzyków botoksu, może okazać się równie lub nawet bardziej korzystne poddać się operacji, zamiast ciągłych zastrzyków botoksu.
Artykuł dzięki: